Logo Holstebro GymnastikforeningFølg os på Facebook
Logo Holstebro Gymnastikforening
Følg os på Facebook

Kom til gymnastik i Holstebro Gymnastikforening

Hjemmesiden her er en informationsplatform med holdbeskrivelser, tilmelding til foreningens hold, lidt billeder og information om Holstebro Gymnastikforening. Ønsker du mere up to date nyheder skal du følge os på vores facebookside.

Generalforsamlingen finder sted onsdag den 13/3 2024 kl. 20 i Gymnastikhuset Danmarksgade 13. Dagsorden ifølge vedtægterne.

HG`s målsætning

• At fremme fysisk og psykisk vælvære hos den enkelte gymnast

• At dyrke et godt og udbytterigt i den folkelige gymnastiks ånd og gennem fællesskabet føle glæde ved at dyrke gymnastik.

• At have dygtige instruktører er det afgørende for hvordan en forening fungerer. Derfor er det HG´s mål at have og til stadighed uddanne de bedste instruktører - at give dem de bedste muligheder for at opnå dette.

• At oparbejde en ansvarsbevidst og kritisk holdning til gymnaster, sig selv, gymnastikken og foreningen

Hos os får du:

100 år den 28/1 2024

Vi hører også gerne fra dig, hvis du har en god historie fra din tid i HG, som du ønsker at dele med andre.

HG fylder i 2024 100 år. Hvis du har billeder fra en svunden tid eller historier fra fortiden du ønsker at dele med os, må du meget gerne kontakte Svend Graversen herom.

Fællesskab

Fællesskab har stor betydning for, hvordan man trives. Fællesskab har derfor naturligvis en stor betydning i HG. Vi vil gerne, at alle føler sig som en del af holdets fællesskab og også som en del af hele foreningens fællesskab. Vi afholder i årets forløb forskellige arrangementer, hvor vi forsøger at fremme dette. Har du ideer til fællesskabsfremmende tiltag for holdet, afdelingen eller for alle i HG, så giv bestyrelsen et tip.

Hold for alle

1 år eller 99 år eller et sted derimellem, så er der en stor sandsynlighed for at HG har et hold, der passer til dig. Vi har ligeledes hold forskellige steder i byen, ligesom seniorhold både findes om formiddagen og om aftenen. Kort sagt er der ingen undskyldning for ikke at komme igang med at motionere. Har man svært ved at passe faste tider ind til sit program, kan man træne i vores Fitness Center på Idrætscenter Vest. Dette er åben fra 7 - 22 alle dage.

Tilmelding og betaling

Tilmelding og betaling foregår under holdbeskrivelser. Følg vejledningerne på skærmen.

Der kan betales med Dankort, MasterCard eller Mobil Pay. Har du problemer med betalingen så henvend dig til vores kasserer Birgit Borchmann, tlf. 29 82 14 99 eller mail birbo@altiboxmail.com

Holstebro Gymnastikforening:

"HG har altid haft tilbud til alle aldersgrupper og på alle niveauer. Ingen elite uden en brede. foreningen har også været i front med de nyeste tendenser i gymnastikken f. eks. springgymnastik i springgrav, powertumbling, sportsacro. effekt, fitness til latinamerikanske rytmer, ballroom fitness for at nævne de sidste tiltag."

Vi vil meget gerne høre fra dig. Skriv og vi svarer hurtigst muligt

Bricksite logo| MADE FOR FREE WITH

BRICKSITE